Veelgestelde vragen

Bestellen

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Wees extra aandachtig bij het ingeven van uw emailadres. Bij een foute ingave, kan het zijn dat de bevestiging niet toekomt.

Is het mailadres correct? Check dan even in uw SPAMfolder of ongewenste mails. Mogelijk dat de bevestiging daarin beland is.

Klopt het emailadres en staat de mail ook niet in de spam? Neem dan even contact op met ons via [email protected] en we zullen jouw bevestigingsmail even opnieuw versturen.

Kan ik een cadeautje voor iemand anders bestellen en het bij hen thuis laten leveren?

Ja dat kan !

Geef het verzendadres van de bestemmeling in en geef een opmerking mee in het winkelmandje, zodat wij dit als berichtje kunnen meegeven aan de bestemmeling. En wij zorgen ervoor dat jouw cadeautje goed terechtkomt.

Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat nu?

Ruilen voor een andere maat of product is eenvoudig. Je plaatst een nieuwe bestelling van de andere maat en jouw bestelling wordt gelijk verwerkt en verzonden.

Je stuurt een mailtje naar [email protected] met de melding van de verkeerde maat samen met jouw bestelnummer. Daarna retourneer je jouw eerdere bestelling (in originele, onbeschadigde verpakking !) naar volgende adres: Feet in Motion Magazijn, Stationslaan 53, 3740 Bilzen

Na ontvangst en controle van de geretourneerde goederen, wordt het bedrag naar jou overgeschreven.

Kan ik ook buiten België een bestelling plaatsen?

Ja hoor dat kan !

Wij leveren in heel Europa. Wil je meer weten over de verzendkosten? Kijk dan even naar het antwoord op de FAQ-vraag  ‘Hoeveel verzendingskosten moet ik betalen?’ hierboven.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij Feet in Motion lopen de online betalingen beveiligd via de betaalprovider Mollie en kan je op 6 verschillende manieren betalen:

  1. Bancontact
  2. Kredietkaart (VISA, MasterCard, Maestro, AmEx)
  3. KBC Payment Button
  4. ING Home Pay
  5. Belfius Direct Net
  6. IDeal
De betaling is mislukt. Wat nu?

Geen zorgen. We controleren elk bestelling. Het kan zijn dat er een storing is opgetreden of dat de verbinding is weggevallen tijdens het betaalproces. Wij contacteren je in geval van problemen.

 Bij twijfels, kan je ons steeds contacteren door een mailtje te sturen naar [email protected] Wij kijken het graag na voor jou.

Levering

Wat is de levertermijn?

In de shop staat er bij elk product een voorraadmelding. Indien het gewenste artikel voorradig is op moment van de bestelling, zal het pakketje uiterlijk de volgende werkdag verzonden worden. Het pakketje wordt daarna binnen de 48u bij jou thuis geleverd (afhankelijk van de transporteur en land van bestemming)

Indien het artikel niet voorradig is zullen wij ons best doen om dit zsm bij jou te hebben (5-7 werkdagen). Mocht dit om een of andere redenen niet haalbaar zijn, neem wij contact met jou op.

Kan ik mijn producten ook ophalen?

Alle bestellingen worden verstuurd naar het opgegeven leveradres.

Afhalingen zijn voorlopig niet mogelijk.

Hoeveel verzendingskosten moet ik betalen?

Er is al een gratis verzending vanaf €50,00

Bestellingen < 50€ krijgen een vaste verzend toeslag afhankelijk van het land van bestemming :

  • België & Luxemburg : €4,95
  • Nederland : €5,95
  • Duitsland : €6,95
  • Frankrijk : €9,95 
  • Rest van Europa : €12,95 
Kan ik het moment van levering kiezen?

Je kan in de opmerking in het winkelmandje een gewenste leveringsdatum doorgeven. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee en trachten de aangegeven leverdatum aan te houden. Echter, wij hebben jammergenoeg niet alles onder controle, zoals het transportproces, waar wij vertrouwen op onze professionele transportpartners.

Klachten / Retours

Mijn bestelling is niet volledig. Wat nu?

In normale omstandigheden worden alle bestellingen volledig geleverd. 

Gelieve eerste de leverbon van de transporteur te controleren of het gaat om meerdere dozen. Mogelijk dat er een pakketje nog onderweg is. In dat geval kan je best even horen bij de transporteur. Dat kan via de contact details op de levernota of via de track&trace code, indien beschikbaar.

Mocht er een product ontbreken in jouw pakketje, kan je dit melden aan ons via [email protected] Wij zoeken het uit en zorgen dat het ontbrekende product zsm kostenlood wordt nagezonden. 

Het product dat ik bestelde, is beschadigd toegekomen. Wat nu?

Bij transport- of productschade, willen we je vragen om eerst een schriftelijke melding te maken naar [email protected] met een gedetailleerde beschrijving van jouw klacht en, waar nodig, een foto ter staving. Graag ook steeds het originele ordernummer toevoegen.

Na beoordeling en akkoord voor retour van het Feet in Motion Team, mag het pakketje teruggestuurd worden naar : Feet in Motion Magazijn, Stationslaan 53, 3740  Bilzen, Belgium

Wat doe ik bij een klacht?

Bij klachten, willen we je vragen om eerste een schriftelijke melding te maken naar [email protected] met een gedetailleerde beschrijving van jouw klacht en, waar nodig, een foto ter staving. Graag ook steeds het originele ordernummer toevoegen.

Mogelijke aanvaardbare klachten :

  • Heb je de foute maat ontvangen?
  • Heb je de foute kleur ontvangen?
  • Heb je het foute product ontvangen?
  • Heb je een Feet in Motion pakketje ontvangen dat niet voor jou bestemd was?
  • Is er een defect aan het product vastgesteld na normaal en rechtmatig gebruik?
  • Is er transportschade vastgesteld met impact op het product?
  • Is de bestelling die je hebt ontvangen niet wat je verwacht had? Dan ken je in overleg met ons binnen een periode van 14 kalenderdagen jouw bestelling terugzenden. Meer details hierover vind je in onze algemene voorwaarden, onder artikel 9: herroepingsrecht.

Na beoordeling van de klacht en akkoord voor retour van het Feet in Motion Team, mag het pakketje teruggestuurd worden naar : Feet in Motion Magazijn, Stationslaan 53, 3740  Bilzen, Belgium

Kan ik een product achteraf nog terugsturen?

Ja dat kan!

Wij hanteren de wettelijke termijn van 14 dagen voor het herroepingsrecht. Meer info over ons retourbeleid vind je via deze link